Звернення до громадян м. Запоріжжя

Звернення до громадян м. Запоріжжя

Підприємство "Запоріжелектротранс" звертає вашу увагу на те, що підставою для проїзду в міському громадському транспорті є квиток, який підтверджує оплату послуг за користування електро-, автотранспортом.

Проїзний документ зберігається протягом поїздки, повинен бути пред’явлений в разі контролю оплати проїзду пасажирами.

Не дозволяйте собі проїзд без оплати!

Поважайте працю трудового коллективу підприємства «Запоріжелектротранс», який працює для вас у безперервному режимі!

Вимагаючи та отримуючи квиток за оплачений проїзд, ви не лише виконуєте встановлений для пасажирів обов’язок та убезпечуєте себе від виникнення конфліктних ситуацій та сплати штрафу у випадку контролю за оплатою проїзду, а й підтримуєте розвиток та стабільність роботи муніципального транспорту.

Якщо вам не дали квиток у громадському транспорті, фіксуйте цей факт!

Звертайтесь до адміністрації підприємства з інформацією про номер маршруту, дату та час виявленого порушення, бортовий номер транспортного засобу.

 

Для зв’язку з громадськістю та звернень громадян відкрито всі можливі засоби комунікації:

 

поштова адреса: вул. Шкільна, 2, м. Запоріжжя, 69095;

телефонна лінія для звернень громадян: (061) 787 64 80;

E-mail:                     Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

офіційний сайт: zet.zp.ua

               Муніципальній транспорт - наше спільне надбання й турбота. Активна громадянська позиція городян дозволить забезпечити його зміцнення та подальший розвиток!

Поділитися цією інформацією у соціальних мережах