Підприємство "Запоріжелектротранс" звертає вашу увагу на те, що підставою для проїзду в міському громадському транспорті є квиток, який підтверджує оплату послуг за користування електро-, автотранспортом.
Проїзний документ зберігається протягом поїздки, повинен бути пред’явлений в разі контролю оплати проїзду пасажирами.
Не дозволяйте собі проїзд без оплати!
Поважайте працю трудового коллективу підприємства «Запоріжелектротранс», який працює для вас у безперервному режимі!
Вимагаючи та отримуючи квиток за оплачений проїзд, ви не лише виконуєте встановлений для пасажирів обов’язок та убезпечуєте себе від виникнення конфліктних ситуацій та сплати штрафу у випадку контролю за оплатою проїзду, а й підтримуєте розвиток та стабільність роботи муніципального транспорту.
Якщо вам не дали квиток у громадському транспорті, фіксуйте цей факт!
Звертайтесь до адміністрації підприємства з інформацією про номер маршруту, дату та час виявленого порушення, бортовий номер транспортного засобу.
Для зв’язку з громадськістю та звернень громадян відкрито всі можливі засоби комунікації:
поштова адреса: вул. Шкільна, 2, м. Запоріжжя, 69095;
телефонна лінія для звернень громадян: (061) 787 64 80;
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
офіційний сайт: zet.zp.ua
Муніципальній транспорт - наше спільне надбання й турбота. Активна громадянська позиція городян дозволить забезпечити його зміцнення та подальший розвиток!