+38 (061) 787 64 96управління

+38 (061) 787 64 94диспетчер

Часті питання

Часті питання

Як можна відстежити місцезнаходження трамвая,  тролейбуса, автобуса на лінії в режимі реального часу?

Такий сервіс надає наш сайт. Дивись розділ GPS.

Де можна ознайомитися з графіком руху трамвая, тролейбуса, автобуса ?

Інформація про графік руху розміщена на нашому сайті в розділі «Пасажирам»

Де можна дізнатися про причини затримки в русі трамвая, тролейбуса, автобуса?

Інформацію про причини збою в графіку руху можна отримати у диспетчера за телефоном +38 (061) 787 64 94 (цілодобово)

Які правила перевезення тварин в трамваї, тролейбусі, автобусі?

Порядок провезення вихованців регламентується «Правилами користування наземним пасажирським транспортом». Згідно з цим документом, пасажир має право провозити безкоштовно дрібних тварин і птахів в клітках, кімнатний-декоративних собак (при наявності у власника відповідної довідки з ветеринарного установи). Також дозволений провезення собаки-провідника, яка супроводжує інваліда по зору. Собака повинна бути в наморднику, на повідку, зі спеціальним розпізнавальним знаком. А у її господаря повинен бути документ на право користування собакою-провідником.

Де можна залишити свої побажання про роботу міського електричного транспорту, автобусів громадського транспорту загального користування ?

На нашому сайті.

Куди можна звернутися із зауваженнями щодо роботи персоналу, який обслуговує пасажирів (кондуктора, водія трамвая,тролейбуса,автобуса ) ?

Телефонна лінія для усних звернень громадян +38 (061) 787 6480

Куди звертатися з питань умов перевезення пасажирів ?

Заводська конструкція системи опалення тролейбусів і трамваїв, що випускалися в 1980-90-х роках, не дозволяє підтримувати в салоні високу температуру при значних зниженнях температури зовнішнього повітря. Швидкому вихолажіванію салону сприяють і широкі дверні отвори. Після проходження капітальних ремонтів в застарілий рухомий склад встановлюються додаткові опалювачі типу «тепловентилятор». Якщо Вам попався холодний трамвай з непрацюючою системою опалення, просимо повідомити диспетчера за телефоном +38 (061) 787 64 94 (цілодобово).

Поділитися цією інформацією у соціальних мережах

База відпочинку

  • База відпочинку «Південна»
    База відпочинку «Південна» підприємства «Запоріжелектротранс»
    Детальніше...

Контакти

69095, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2

гаряча лінія (Viber, Telegram, WhatsApp)

+38 (050) 314 65 55

диспетчер (цілодобово)

+38 (061) 787 64 94

управління (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 96

відділ кадрів (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 20

zet.zp.ua@gmail.com