+38 (061) 787 64 96управління

+38 (061) 787 64 94диспетчер

Новини

Графік роботи транспорту в новорічну ніч

Графік роботи транспорту в новорічну ніч

    Для забезпечення якісного обслуговування містян, аби вони мали змогу безперешкодно пересуватися містом і дістатися до всіх святкових площ було продовжено рух муніципального транспорту в новорічну ніч.

 

Трамвай:

  • м-т № 3 – Зап.левое – 24.01-24.05; 1.50-1.55;

                    Вокзал – 24.54-1.00; 2.45-3.35.

  • м-т № 10 – пл. Свободы – 24.03-24.03; 1.01-1.41;

                     Мясокомбинат – 24.31-24.34; 2.09-3.33.

  • м-т № 14 – Запорожцирк – 23.05-23.15; 1.13-1.20 (в депо);

                     Автострада – 24.12-24.20.

  • м-т № 15 – пл. Свободы – 23.21-23.21; 24.21-24.22; 1.22-1.23; 23-2.24 (в депо);

                     Шевченк. жмс. – 23.51- 23.54; 24.51-24.55; 1.52-1.56.

  • м-т № 16 – Павло-Кичкас – 23.07-23.20; 24.56-24.59; 2.32-3.31;

                     ул. Школьная – 22.25; 24.04-24.13; 1.42-1.50.

 

Тролейбус:

  • м-т № 3 – ул. Песчаная – 22.44-22.53; 2.14-3.00;

                    Южный м-н – 23.58-24.01 (Вок.2); 1.05-1.10.

  • м-т № 8 – Сим. шосе –  08-23.45; 2.06-2.06 (в парк);

                    Зап. кабель – 21.36-22.00; 24.54-1.00.

  • м-т № 11 – Армат.з-д – 24.12-24.16; 2.37-3.30.
  • м-т № 14 – Сим.шосе – 22.35; 24.31-24.35; 2.31 (в парк).

                     Набережная – 23.30-23.35; 1.30-1.35.

Автобус:

  • м-т № 17 – 40-лет Победы – 22.42-22.45; 1.45 (в парк);

                     Армат. з-д – 24.02-24.30.

  • м-т № 18 – Бород.м-н – 21.18-21.40; 24.05-24.08;

                     Южный м-н – 22.43-23.00; 1.11-1.20 (в парк).

  • м-т № 29 – Южный м-н – 22.09-22.12; 24.40-24.43;

                     ул. Глазунова/ул.Историческая – 23.24-23.30; 1.55 (в парк).

  • м-т № 39 – Никопольский поворот - 22.45-23.02; 1.29-1.32 (в парк);

                     Вокзал 2 – 21.29-21.34; 24.15-24.18.

  • м-т № 59 – Чумаченко – 21.55-22.00; 23.46-24.10; 1.56 (в парк);

                      Набережная – 22.51-22.55; 1.01-1.05.

  • м-т № 72 – Пархоменка – 22.57-23.10; 1.40 (в парк);

                     Бород. р-к – 24.20-24.30.

У Запоріжжі вийшли на лінію ще два європейських тролейбуси

У Запоріжжі вийшли на лінію ще два європейських тролейбуси

    У Запоріжжі почали курсувати ще два тролейбуси-гармошки, які можуть працювати не тільки від контактної мережі, але й за допомогою дизель-генератора. Обидва працюватимуть на маршруті № 14 – від зупинки Сімферопольске шосе по проспекту Соборному й до Набережної магістралі.

    Тролейбуси Van Hool у довжину сягають 18 метрів. Пасажиромісткість салону – 150 осіб. Тролейбуси низькополі, тобто пристосовані для пересування матусь з дитячими візочками та людей з інвалідністю.

    Транспорт оснащений системою кондиціонування та аварійним автономним ходом - дизель-генератором, завдяки якому може рухатися кілька кілометрів без контактної мережі й об’їжджати перешкоди: на випадок від’єднання штангових струмоприймачів, або перекриття руху через ДТП на дорозі.

    - Це заощадливий електричний транспорт - оснащений тяговими двигунами, а також сучасною системою електроніки. Управління під час руху здійснює бортовий комп’ютер з виводом даних на дисплей у кабіні водія, - розповів начальник тролейбусного парку № 2 Олег Переверзєв.

    Ці тролейбуси раніше експлуатувалися в Європі. Перш ніж потрапити до Запоріжжя, пройшли передпродажну підготовку на зводі «Південмаш». А саме детальний технічний огляд та усунення виявлених недоліків.

    Зазначимо, у Запоріжжі триває реалізація міської програми оновлення комунального громадського транспорту, розробленої за дорученням міського голови Володимира Буряка. Цьогоріч також були придбані 5 тролейбусів з автономним ходом. 

70-річний ювілей з нагоди виходу першого тролейбусу у місті Запоріжжя

70-річний ювілей з нагоди виходу першого тролейбусу у місті Запоріжжя

    1949 рік - в місті Запоріжжя вже 17 років на маршрутах міста працює трамвай. Перерва в їх роботі була лише в роки війни. Після війни запрацювали промислові підприємства, і мі­сту був потрібен транспорт, який би перево­зив людей до місця роботи та додому. Одного трамвая було замало. Тому вирішили побу­дувати невелику ремонтну базу, паралельно будувалась тролейбусна траса по маршруту завод «Запоріжсталь» - вул.Богдана Хмель­ницького. У місті Дніпропетровську навчали­ся майбутні водії тролейбуса. І вже 22 грудня 1949 року водій Волошин Д.А. зробив перший рейс на тролейбусі МТБ-82 на заздалегідь підготовленому маршруті.

    Для містян це була дуже радісна подія.Шість тролейбусів закупив завод «Запоріжсталь». Це були перші кроки нашого під­приємства. Пізніше будувалися нові тролей­бусні лінії, на вулицях міста з’явилися нові тролейбуси, а в 1953 році був введений в екс­плуатацію тролейбусний парк №1, а в 1971 році було побудовано тролейбусний парк №2.

    В 1991 році Запорізьке трамвайно-тро­лейбусне управління було перейменовано в Запорізьке комунальне підприємство «Запоріжелектротранс».

    Пройшло вже багато років, старі тролейбуси змінювались на нові більш сучасні та комфор­табельні машини. Змінювались не тільки тро­лейбуси, змінювались покоління робітників підприємства.

    Колектив підприємства пам’ятає про тих, хто починав будувати все спочатку, хто дуже відповідально виконував свої обов’язки. За­раз на зміну ветеранам прийшло молоде по­коління працівників, і з упевненістю можна сказати, що ветеранам не соромно за них, тому що на підприємстві оновлюється парк тролейбусних машин нового типу, покращу­ється культура обслуговування пасажирів, функціонує інформативний сайт транспорт­ного центру. На ньому можна знайти карти з маршрутами, розклади руху.Змінилися керівники підрозділів. Це молоді, амбітні люди.

    Тролейбусний парк №1 очолює Олександр Миколайович Коник. Тут втілили чимало ін­новацій, які впливають на якісне перевезення пасажирів.

    В жовтні 2015 року для тролейбусного парку № 1 було придбано 6 нових тролейбусів типу «МАЗ-1ОЗ», які обладнані кондиціоне­рами в салонах та кабінах водіїв, також вони призначені для перевезення осіб з обмеже­ними фізичними можливостями (всі шість тролейбусів оснащені пандусами для людей з інвалідністю - візочників).

   Наприкінці 2016 року, в жовтні-листопаді, підприємство «Запоріжелектротранс» отри­мало з Європи 5 тролейбусів типу «ШКОДА - 14Тр». Вони одразу ж вийшли на маршрути міста. Тролейбуси оснащені вентиляцією повітря, що створює комфортні умови для пере­везення пасажирів.

    В листопаді 2019 року тролейбусний парк № 1 отримав з Європи рухомий склад тролей­бусів типу «VAN HOOL FG-ЗООТ». Тролейбуси можуть працювати на дизель-генераторі, що дозволить рухатись навіть при пориві контак­тної мережі та інших надзвичайних ситуаціях на дорозі, які заважають руху тролейбусів під контактною мережею на автономному ході. Вони оснащені двома кондиціонерами, мають 42 місця для сидіння, а їх загальна місткість становить 120 людей.

    В квітні-травні 2019 року було проведено капітальний ремонт диспетчерського пункту. Там було встановлено нову систему опалення, відремонтовано кровлю, замінено вікна. В зв’язку з впровадженням системи програм­ного комплексу «Дозор» на всіх тролейбусах було встановлено GPS-трекери для спосте­реження фахівцями підприємства, для більш комфортного користування транспортом підприємства для всіх громадян міста було впроваджено систему мобільному додатку «Dozor City». В диспетчерській були встанов­лені комп’ютери та монітори для контролю і керування транспортом.

    Влітку 2019 року в підрозділі тролейбусного парку № 1 був проведений ремонт на ділянці щоденного огляду тролейбусів. Відремонто­вано оглядові канави. Для більш комфортної роботи ремонтного персоналу замінено світ­лові пристрої на вище зазначених канавах. Проведено капітальний ремонт даху приміщення для технічного обслуговування тролейбусів.

   На ділянці планового ремонту проведено капітальний ремонт з повною реконструкцією оглядових канав, замінено освітлення. Проведено капітальний ремонт в медично­му пункті.

   Про тролейбусний парк №2 з трудовими досягненнями його колективу, професіона­лізмом, знаннями та вмінням гідно долати труднощі під керівництвом Олега Вікторовича Переверзева теж варто зазначити. Введені в експлуатацію 5 сучасних тролейбусів з авто­номним ходом.

   Тролейбуси з автономним ходом можуть працювати не лише від контактної мережі, але й на літій-іонних акумуляторах, живлення яких вистачає не менше, ніж на ЗО км руху. Цього цілком достатньо, щоб об’їхати, наприклад місце ДТП або дістатися до найближчої зу­пинки в разі відключення електрики в контак­тній мережі. Нові тролейбуси мають плавний хід, добре набирають швидкість і маневру­ють. Машини обладнані пандусами та спеціальними місцями для пасажирів із вадами опорно-рухомого апарату. Номер маршруту тут демонструється на електронному табло, а вбудований динамік, виведений назовні, до­поможе особам із вадами зору не пропустити свою зупинку.

    Надходження сучасного тролейбуса до тролейбусного парку №2 сприяло відкриттю нового маршруту №1, що з’єднує центр мі­ста з історичною перлиною нашого регіону - Хортицею. Пасажири цього маршрути мають можливість з комфортом подорожувати і слу­хати історію нашого міста.

    Проведена реконструкція будівлі диспет­черської, яка перетворилася не тільки на сучасний пункт керування рухом тролейбу­сів', але й має комфортні умови для роботи диспетчера та відпочинку водіїв тролейбуса, кондукторів та іншого лінійного персоналу. На кінцевих пунктах проведений ремонт в кім­натах відпочинку, де водії тролейбуса мають можливість відпочити, розігріти їжу, кімнати облаштовані сучасними санвузлами.

   Не зважаючи на складний фінансовий стан на підприємстві в тролейбусному парку №2 вдалося покращити умови праці й ремонтно­го персоналу: зроблений ремонт побутових приміщень, оновлено виробничий інструмент, на дільниці шиномонтажу встановлено сучас­не обладнання для ремонту шин. Для покра­щення санітарного стану рухомого складу відремонтована автоматична мийка, придба­на мийка високого тиску Karcher. Прибиран­ня стало не тільки ефективним, але суттєво полегшило працю мийників прибиральників рухомого складу.

    Серед інших надбань тролейбусного пар­ку №2 - капітальний ремонт тролейбусів, особливої уваги заслуговують здобутки з ремонту салону тролейбуса, при якому вста­новлюються нові, запатентовані пасажирські сидіння, які відлиті зі склонаповненого поліа­міду — безпечного і негорючого матеріалу та двері власної розробки та виготовлення.

   На території парку та у виробничих примі­щеннях проведена заміна старого освітлення на нові енергозберігаючі світильники. Сучас­не LED освітлення дозволяє економити елек­тричну енергію іжошти. Та робить працю ре­монтного персоналу комфортною. Частково проведений ремонт адміністративної будівлі з заміною вікон на енергозберігаючі.

   Для відпочинку в літний час на територій тролейбусного парку №2 збудовані альтанки, відновлено та пофарбовано лавки, прове­дено озеленення територій, а найголовніше проведений ремонт асфальтового покриття з нанесенням дорожньої розмітки. Облаштована стоянка для особистого транспорту пра­цівників.          - .

   В цей нелегкий час керівництву парку вда­лося не тільки зберегти колектив, що має великий досвід роботи, але й зацікавити ро­ботою в дружньому колективі молодь.

   Триває період бурхливого розвитку під­приємства, що дозволяє й у цей час, маючи накопичений досвід, позитивно вирішувати насущні завдання, бо прекрасні люди творять історію нашого тролейбусного парку №2.»

Новий автобусний маршрут 34а

Новий автобусний маршрут 34а

   Великі автобуси підприємства «Запоріжелектротранс» будуть курсувати  ще на одному маршруті громадського транспорту. Їх запустять у Заводський район.

   КП «Запоріжелектротранс» стало переможцем конкурсу на визначення перевізників одного з міських маршрутів.

   З 23 грудня автобуси, які можуть вмістити в собі 100 пасажирів, почнуть обслуговувати маршрут №34а. Маршрут буде курсувати від ПрАТ «Запоріжвогнетрив» до «Станція «Фільтрова».

   Цей напрямок став 10-им, який обслуговуватимуть комунальні автобуси. Довжина маршруту складає 12,6 км. Тривалість рейсу 32 хв. Вартість проїзду складає 5 грн.

   Схему та розклад руху дивіться на сайті підприємства.

До уваги потенційних партнерів

До уваги потенційних партнерів

    Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» має намір передати на умовах аутсорсінгу для надання послуг з організації відпочинку та оздоровлення населення на базі відпочинку «Південна» (Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Макарова, 9) корпус № 2, загальною площею 370,8 кв.м. (19 кімнат на другому поверсі та третій поверх).

   Приміщення потребує ремонту та встановлення приладів окремого обліку водо- та електропостачання.

   Потенційним учасником може бути компанія будь-якої форми власності.

   З пропозиціями просимо звертатися за адресою: м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 (з 07.30 до 16.30., обідня перерва 11.30-12.30), тел. (061) 787- 64-96».

Поділитися цією інформацією у соціальних мережах

База відпочинку

  • База відпочинку «Південна»
    База відпочинку «Південна» підприємства «Запоріжелектротранс»
    Детальніше...

Контакти

69095, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2

диспетчер (цілодобово)

+38 (061) 787 64 94

управління (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 96

відділ кадрів (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 20

zet.zp.ua@gmail.com