Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс»
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», ідентифікацний код юридичної особи 03328379 (надалі – Підприємство, Лізингоодержувач) веде діяльність з часу свого створення - 03.02.1993 року.
Основний вид діяльності - Код КВЕД 49.31 Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення. Основною метою діяльності згідно Статуту Підприємства є задоволення потреб населення у пасажироперевезеннях з високою культурою обслуговування.
Інші види діяльності Підприємства:
- професійно-технічна освіта
- послуги з розміщення реклами;
- оренда приміщень;
- технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів;
- автотранспортні послуги;
- ремонтно-будівельні роботи;
- допоміжне обслуговування водного транспорту;
- послуги з організації оздоровлення на базі відпочинку.
Оцінка ризику та переваг здійснення діяльності підприємства «Запоріжелектротранс» (SWOT-аналіз)
Сильні сторони
- Значний досвід керівництва Підприємства в галузі пасажирських перевезень
- Конкурентоздатний тариф на проїзд в трамваях і тролейбусах.
- Досвід у різних сферах діяльності – реконструкції об’єктів, експлуатації понтон-причалів, дачних перевезень.
- Наявна вся необхідна матеріальна база для здійснення діяльності
- Кваліфікований персонал, наявність структури, що готує водіїв.
Слабкі сторони
- Громіздка організаційна структура Підприємства
- Незадовільний технічний стан рухомого складу і інфраструктури міського електротранспорту.
- Брак фінансових ресурсів, збитковість діяльності
- Старіння кадрів
- Слабка система мотивації працівників.
Можливості
- Розвиток економіки України
- Соціально-політична стабільність Розширення ринку послуг з перевезення.
- Підтримка міської ради та мешканців міста Запоріжжя
- Компенсація з бюджету міста пільгових перевезень окремих категорій громадян
- Фінансування з бюджету розвитку Запорізької міської ради на розвиток підприємства «Запоріжелектротранс».
Загрози
- Соціально-політична нестабільність в Україні
- Державне регулювання тарифів на пасажирські міські перевезення
- Висока питома вага пасажирів пільгових категорій
- Низький рівень платоспроможності пасажирів
- Відтік кваліфікованих кадрів, насамперед водіїв рухомого складу, з підприємства
- Несприятлива динаміка цін на електроенергію, пальне та запчастини
- Завантаженість магістралей міста автотранспортом малої місткості, погана якість дорожнього покриття.