1949 рік - в місті Запоріжжя вже 17 років на маршрутах міста працює трамвай. Перерва в їх роботі була лише в роки війни. Після війни запрацювали промислові підприємства, і місту був потрібен транспорт, який би перевозив людей до місця роботи та додому. Одного трамвая було замало. Тому вирішили побудувати невелику ремонтну базу, паралельно будувалась тролейбусна траса по маршруту завод «Запоріжсталь» - вул.Богдана Хмельницького. У місті Дніпропетровську навчалися майбутні водії тролейбуса. І вже 22 грудня 1949 року водій Волошин Д.А. зробив перший рейс на тролейбусі МТБ-82 на заздалегідь підготовленому маршруті.
Для містян це була дуже радісна подія.Шість тролейбусів закупив завод «Запоріжсталь». Це були перші кроки нашого підприємства. Пізніше будувалися нові тролейбусні лінії, на вулицях міста з’явилися нові тролейбуси, а в 1953 році був введений в експлуатацію тролейбусний парк №1, а в 1971 році було побудовано тролейбусний парк №2.
В 1991 році Запорізьке трамвайно-тролейбусне управління було перейменовано в Запорізьке комунальне підприємство «Запоріжелектротранс».
Пройшло вже багато років, старі тролейбуси змінювались на нові більш сучасні та комфортабельні машини. Змінювались не тільки тролейбуси, змінювались покоління робітників підприємства.
Колектив підприємства пам’ятає про тих, хто починав будувати все спочатку, хто дуже відповідально виконував свої обов’язки. Зараз на зміну ветеранам прийшло молоде покоління працівників, і з упевненістю можна сказати, що ветеранам не соромно за них, тому що на підприємстві оновлюється парк тролейбусних машин нового типу, покращується культура обслуговування пасажирів, функціонує інформативний сайт транспортного центру. На ньому можна знайти карти з маршрутами, розклади руху.Змінилися керівники підрозділів. Це молоді, амбітні люди.
Тролейбусний парк №1 очолює Олександр Миколайович Коник. Тут втілили чимало інновацій, які впливають на якісне перевезення пасажирів.
В жовтні 2015 року для тролейбусного парку № 1 було придбано 6 нових тролейбусів типу «МАЗ-1ОЗ», які обладнані кондиціонерами в салонах та кабінах водіїв, також вони призначені для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями (всі шість тролейбусів оснащені пандусами для людей з інвалідністю - візочників).
Наприкінці 2016 року, в жовтні-листопаді, підприємство «Запоріжелектротранс» отримало з Європи 5 тролейбусів типу «ШКОДА - 14Тр». Вони одразу ж вийшли на маршрути міста. Тролейбуси оснащені вентиляцією повітря, що створює комфортні умови для перевезення пасажирів.
В листопаді 2019 року тролейбусний парк № 1 отримав з Європи рухомий склад тролейбусів типу «VAN HOOL FG-ЗООТ». Тролейбуси можуть працювати на дизель-генераторі, що дозволить рухатись навіть при пориві контактної мережі та інших надзвичайних ситуаціях на дорозі, які заважають руху тролейбусів під контактною мережею на автономному ході. Вони оснащені двома кондиціонерами, мають 42 місця для сидіння, а їх загальна місткість становить 120 людей.
В квітні-травні 2019 року було проведено капітальний ремонт диспетчерського пункту. Там було встановлено нову систему опалення, відремонтовано кровлю, замінено вікна. В зв’язку з впровадженням системи програмного комплексу «Дозор» на всіх тролейбусах було встановлено GPS-трекери для спостереження фахівцями підприємства, для більш комфортного користування транспортом підприємства для всіх громадян міста було впроваджено систему мобільному додатку «Dozor City». В диспетчерській були встановлені комп’ютери та монітори для контролю і керування транспортом.
Влітку 2019 року в підрозділі тролейбусного парку № 1 був проведений ремонт на ділянці щоденного огляду тролейбусів. Відремонтовано оглядові канави. Для більш комфортної роботи ремонтного персоналу замінено світлові пристрої на вище зазначених канавах. Проведено капітальний ремонт даху приміщення для технічного обслуговування тролейбусів.
На ділянці планового ремонту проведено капітальний ремонт з повною реконструкцією оглядових канав, замінено освітлення. Проведено капітальний ремонт в медичному пункті.
Про тролейбусний парк №2 з трудовими досягненнями його колективу, професіоналізмом, знаннями та вмінням гідно долати труднощі під керівництвом Олега Вікторовича Переверзева теж варто зазначити. Введені в експлуатацію 5 сучасних тролейбусів з автономним ходом.
Тролейбуси з автономним ходом можуть працювати не лише від контактної мережі, але й на літій-іонних акумуляторах, живлення яких вистачає не менше, ніж на ЗО км руху. Цього цілком достатньо, щоб об’їхати, наприклад місце ДТП або дістатися до найближчої зупинки в разі відключення електрики в контактній мережі. Нові тролейбуси мають плавний хід, добре набирають швидкість і маневрують. Машини обладнані пандусами та спеціальними місцями для пасажирів із вадами опорно-рухомого апарату. Номер маршруту тут демонструється на електронному табло, а вбудований динамік, виведений назовні, допоможе особам із вадами зору не пропустити свою зупинку.
Надходження сучасного тролейбуса до тролейбусного парку №2 сприяло відкриттю нового маршруту №1, що з’єднує центр міста з історичною перлиною нашого регіону - Хортицею. Пасажири цього маршрути мають можливість з комфортом подорожувати і слухати історію нашого міста.
Проведена реконструкція будівлі диспетчерської, яка перетворилася не тільки на сучасний пункт керування рухом тролейбусів', але й має комфортні умови для роботи диспетчера та відпочинку водіїв тролейбуса, кондукторів та іншого лінійного персоналу. На кінцевих пунктах проведений ремонт в кімнатах відпочинку, де водії тролейбуса мають можливість відпочити, розігріти їжу, кімнати облаштовані сучасними санвузлами.
Не зважаючи на складний фінансовий стан на підприємстві в тролейбусному парку №2 вдалося покращити умови праці й ремонтного персоналу: зроблений ремонт побутових приміщень, оновлено виробничий інструмент, на дільниці шиномонтажу встановлено сучасне обладнання для ремонту шин. Для покращення санітарного стану рухомого складу відремонтована автоматична мийка, придбана мийка високого тиску Karcher. Прибирання стало не тільки ефективним, але суттєво полегшило працю мийників прибиральників рухомого складу.
Серед інших надбань тролейбусного парку №2 - капітальний ремонт тролейбусів, особливої уваги заслуговують здобутки з ремонту салону тролейбуса, при якому встановлюються нові, запатентовані пасажирські сидіння, які відлиті зі склонаповненого поліаміду — безпечного і негорючого матеріалу та двері власної розробки та виготовлення.
На території парку та у виробничих приміщеннях проведена заміна старого освітлення на нові енергозберігаючі світильники. Сучасне LED освітлення дозволяє економити електричну енергію іжошти. Та робить працю ремонтного персоналу комфортною. Частково проведений ремонт адміністративної будівлі з заміною вікон на енергозберігаючі.
Для відпочинку в літний час на територій тролейбусного парку №2 збудовані альтанки, відновлено та пофарбовано лавки, проведено озеленення територій, а найголовніше проведений ремонт асфальтового покриття з нанесенням дорожньої розмітки. Облаштована стоянка для особистого транспорту працівників. - .
В цей нелегкий час керівництву парку вдалося не тільки зберегти колектив, що має великий досвід роботи, але й зацікавити роботою в дружньому колективі молодь.
Триває період бурхливого розвитку підприємства, що дозволяє й у цей час, маючи накопичений досвід, позитивно вирішувати насущні завдання, бо прекрасні люди творять історію нашого тролейбусного парку №2.»