+38 (061) 787 64 96управління

+38 (061) 787 64 94диспетчер

Новини

До уваги суб’єктів декларування підприємства «Запоріжелектротранс»

До уваги суб’єктів декларування підприємства «Запоріжелектротранс»

   З 01 січня 2020 року розпочалась щорічна кампанія декларування доходів.

   Черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також прирівняних до них осіб продовжиться до 01 квітня 2020 року.

   Нагадуємо всім суб’єктам декларування підприємства «Запоріжелектротранс», в тому числі і тим, які працювали на ньому та були звільнені у 2019 році, про необхідність подання електронної  декларації за 2019 рік.

   Також повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції  для суб’єктів декларування розміщені відео та текстові роз’яснення щодо заповнення декларацій, рекомендації щодо роботи з Єдиним державним реєстром декларацій, а також інша корисна інформація, яка стане в нагоді при заповненні декларації.

   Попереджаємо про адміністративну та кримінальну відповідальність за неподання чи несвоєчасне подання електронної декларації, а також за декларування недостовірної інформації.

 

   З повагою,

   Адміністрація підприємства «Запоріжелектротранс».

Графік роботи транспорту в новорічну ніч

Графік роботи транспорту в новорічну ніч

    Для забезпечення якісного обслуговування містян, аби вони мали змогу безперешкодно пересуватися містом і дістатися до всіх святкових площ було продовжено рух муніципального транспорту в новорічну ніч.

 

Трамвай:

  • м-т № 3 – Зап.левое – 24.01-24.05; 1.50-1.55;

                    Вокзал – 24.54-1.00; 2.45-3.35.

  • м-т № 10 – пл. Свободы – 24.03-24.03; 1.01-1.41;

                     Мясокомбинат – 24.31-24.34; 2.09-3.33.

  • м-т № 14 – Запорожцирк – 23.05-23.15; 1.13-1.20 (в депо);

                     Автострада – 24.12-24.20.

  • м-т № 15 – пл. Свободы – 23.21-23.21; 24.21-24.22; 1.22-1.23; 23-2.24 (в депо);

                     Шевченк. жмс. – 23.51- 23.54; 24.51-24.55; 1.52-1.56.

  • м-т № 16 – Павло-Кичкас – 23.07-23.20; 24.56-24.59; 2.32-3.31;

                     ул. Школьная – 22.25; 24.04-24.13; 1.42-1.50.

 

Тролейбус:

  • м-т № 3 – ул. Песчаная – 22.44-22.53; 2.14-3.00;

                    Южный м-н – 23.58-24.01 (Вок.2); 1.05-1.10.

  • м-т № 8 – Сим. шосе –  08-23.45; 2.06-2.06 (в парк);

                    Зап. кабель – 21.36-22.00; 24.54-1.00.

  • м-т № 11 – Армат.з-д – 24.12-24.16; 2.37-3.30.
  • м-т № 14 – Сим.шосе – 22.35; 24.31-24.35; 2.31 (в парк).

                     Набережная – 23.30-23.35; 1.30-1.35.

Автобус:

  • м-т № 17 – 40-лет Победы – 22.42-22.45; 1.45 (в парк);

                     Армат. з-д – 24.02-24.30.

  • м-т № 18 – Бород.м-н – 21.18-21.40; 24.05-24.08;

                     Южный м-н – 22.43-23.00; 1.11-1.20 (в парк).

  • м-т № 29 – Южный м-н – 22.09-22.12; 24.40-24.43;

                     ул. Глазунова/ул.Историческая – 23.24-23.30; 1.55 (в парк).

  • м-т № 39 – Никопольский поворот - 22.45-23.02; 1.29-1.32 (в парк);

                     Вокзал 2 – 21.29-21.34; 24.15-24.18.

  • м-т № 59 – Чумаченко – 21.55-22.00; 23.46-24.10; 1.56 (в парк);

                      Набережная – 22.51-22.55; 1.01-1.05.

  • м-т № 72 – Пархоменка – 22.57-23.10; 1.40 (в парк);

                     Бород. р-к – 24.20-24.30.

У Запоріжжі вийшли на лінію ще два європейських тролейбуси

У Запоріжжі вийшли на лінію ще два європейських тролейбуси

    У Запоріжжі почали курсувати ще два тролейбуси-гармошки, які можуть працювати не тільки від контактної мережі, але й за допомогою дизель-генератора. Обидва працюватимуть на маршруті № 14 – від зупинки Сімферопольске шосе по проспекту Соборному й до Набережної магістралі.

    Тролейбуси Van Hool у довжину сягають 18 метрів. Пасажиромісткість салону – 150 осіб. Тролейбуси низькополі, тобто пристосовані для пересування матусь з дитячими візочками та людей з інвалідністю.

    Транспорт оснащений системою кондиціонування та аварійним автономним ходом - дизель-генератором, завдяки якому може рухатися кілька кілометрів без контактної мережі й об’їжджати перешкоди: на випадок від’єднання штангових струмоприймачів, або перекриття руху через ДТП на дорозі.

    - Це заощадливий електричний транспорт - оснащений тяговими двигунами, а також сучасною системою електроніки. Управління під час руху здійснює бортовий комп’ютер з виводом даних на дисплей у кабіні водія, - розповів начальник тролейбусного парку № 2 Олег Переверзєв.

    Ці тролейбуси раніше експлуатувалися в Європі. Перш ніж потрапити до Запоріжжя, пройшли передпродажну підготовку на зводі «Південмаш». А саме детальний технічний огляд та усунення виявлених недоліків.

    Зазначимо, у Запоріжжі триває реалізація міської програми оновлення комунального громадського транспорту, розробленої за дорученням міського голови Володимира Буряка. Цьогоріч також були придбані 5 тролейбусів з автономним ходом. 

70-річний ювілей з нагоди виходу першого тролейбусу у місті Запоріжжя

70-річний ювілей з нагоди виходу першого тролейбусу у місті Запоріжжя

    1949 рік - в місті Запоріжжя вже 17 років на маршрутах міста працює трамвай. Перерва в їх роботі була лише в роки війни. Після війни запрацювали промислові підприємства, і мі­сту був потрібен транспорт, який би перево­зив людей до місця роботи та додому. Одного трамвая було замало. Тому вирішили побу­дувати невелику ремонтну базу, паралельно будувалась тролейбусна траса по маршруту завод «Запоріжсталь» - вул.Богдана Хмель­ницького. У місті Дніпропетровську навчали­ся майбутні водії тролейбуса. І вже 22 грудня 1949 року водій Волошин Д.А. зробив перший рейс на тролейбусі МТБ-82 на заздалегідь підготовленому маршруті.

    Для містян це була дуже радісна подія.Шість тролейбусів закупив завод «Запоріжсталь». Це були перші кроки нашого під­приємства. Пізніше будувалися нові тролей­бусні лінії, на вулицях міста з’явилися нові тролейбуси, а в 1953 році був введений в екс­плуатацію тролейбусний парк №1, а в 1971 році було побудовано тролейбусний парк №2.

    В 1991 році Запорізьке трамвайно-тро­лейбусне управління було перейменовано в Запорізьке комунальне підприємство «Запоріжелектротранс».

    Пройшло вже багато років, старі тролейбуси змінювались на нові більш сучасні та комфор­табельні машини. Змінювались не тільки тро­лейбуси, змінювались покоління робітників підприємства.

    Колектив підприємства пам’ятає про тих, хто починав будувати все спочатку, хто дуже відповідально виконував свої обов’язки. За­раз на зміну ветеранам прийшло молоде по­коління працівників, і з упевненістю можна сказати, що ветеранам не соромно за них, тому що на підприємстві оновлюється парк тролейбусних машин нового типу, покращу­ється культура обслуговування пасажирів, функціонує інформативний сайт транспорт­ного центру. На ньому можна знайти карти з маршрутами, розклади руху.Змінилися керівники підрозділів. Це молоді, амбітні люди.

    Тролейбусний парк №1 очолює Олександр Миколайович Коник. Тут втілили чимало ін­новацій, які впливають на якісне перевезення пасажирів.

    В жовтні 2015 року для тролейбусного парку № 1 було придбано 6 нових тролейбусів типу «МАЗ-1ОЗ», які обладнані кондиціоне­рами в салонах та кабінах водіїв, також вони призначені для перевезення осіб з обмеже­ними фізичними можливостями (всі шість тролейбусів оснащені пандусами для людей з інвалідністю - візочників).

   Наприкінці 2016 року, в жовтні-листопаді, підприємство «Запоріжелектротранс» отри­мало з Європи 5 тролейбусів типу «ШКОДА - 14Тр». Вони одразу ж вийшли на маршрути міста. Тролейбуси оснащені вентиляцією повітря, що створює комфортні умови для пере­везення пасажирів.

    В листопаді 2019 року тролейбусний парк № 1 отримав з Європи рухомий склад тролей­бусів типу «VAN HOOL FG-ЗООТ». Тролейбуси можуть працювати на дизель-генераторі, що дозволить рухатись навіть при пориві контак­тної мережі та інших надзвичайних ситуаціях на дорозі, які заважають руху тролейбусів під контактною мережею на автономному ході. Вони оснащені двома кондиціонерами, мають 42 місця для сидіння, а їх загальна місткість становить 120 людей.

    В квітні-травні 2019 року було проведено капітальний ремонт диспетчерського пункту. Там було встановлено нову систему опалення, відремонтовано кровлю, замінено вікна. В зв’язку з впровадженням системи програм­ного комплексу «Дозор» на всіх тролейбусах було встановлено GPS-трекери для спосте­реження фахівцями підприємства, для більш комфортного користування транспортом підприємства для всіх громадян міста було впроваджено систему мобільному додатку «Dozor City». В диспетчерській були встанов­лені комп’ютери та монітори для контролю і керування транспортом.

    Влітку 2019 року в підрозділі тролейбусного парку № 1 був проведений ремонт на ділянці щоденного огляду тролейбусів. Відремонто­вано оглядові канави. Для більш комфортної роботи ремонтного персоналу замінено світ­лові пристрої на вище зазначених канавах. Проведено капітальний ремонт даху приміщення для технічного обслуговування тролейбусів.

   На ділянці планового ремонту проведено капітальний ремонт з повною реконструкцією оглядових канав, замінено освітлення. Проведено капітальний ремонт в медично­му пункті.

   Про тролейбусний парк №2 з трудовими досягненнями його колективу, професіона­лізмом, знаннями та вмінням гідно долати труднощі під керівництвом Олега Вікторовича Переверзева теж варто зазначити. Введені в експлуатацію 5 сучасних тролейбусів з авто­номним ходом.

   Тролейбуси з автономним ходом можуть працювати не лише від контактної мережі, але й на літій-іонних акумуляторах, живлення яких вистачає не менше, ніж на ЗО км руху. Цього цілком достатньо, щоб об’їхати, наприклад місце ДТП або дістатися до найближчої зу­пинки в разі відключення електрики в контак­тній мережі. Нові тролейбуси мають плавний хід, добре набирають швидкість і маневру­ють. Машини обладнані пандусами та спеціальними місцями для пасажирів із вадами опорно-рухомого апарату. Номер маршруту тут демонструється на електронному табло, а вбудований динамік, виведений назовні, до­поможе особам із вадами зору не пропустити свою зупинку.

    Надходження сучасного тролейбуса до тролейбусного парку №2 сприяло відкриттю нового маршруту №1, що з’єднує центр мі­ста з історичною перлиною нашого регіону - Хортицею. Пасажири цього маршрути мають можливість з комфортом подорожувати і слу­хати історію нашого міста.

    Проведена реконструкція будівлі диспет­черської, яка перетворилася не тільки на сучасний пункт керування рухом тролейбу­сів', але й має комфортні умови для роботи диспетчера та відпочинку водіїв тролейбуса, кондукторів та іншого лінійного персоналу. На кінцевих пунктах проведений ремонт в кім­натах відпочинку, де водії тролейбуса мають можливість відпочити, розігріти їжу, кімнати облаштовані сучасними санвузлами.

   Не зважаючи на складний фінансовий стан на підприємстві в тролейбусному парку №2 вдалося покращити умови праці й ремонтно­го персоналу: зроблений ремонт побутових приміщень, оновлено виробничий інструмент, на дільниці шиномонтажу встановлено сучас­не обладнання для ремонту шин. Для покра­щення санітарного стану рухомого складу відремонтована автоматична мийка, придба­на мийка високого тиску Karcher. Прибиран­ня стало не тільки ефективним, але суттєво полегшило працю мийників прибиральників рухомого складу.

    Серед інших надбань тролейбусного пар­ку №2 - капітальний ремонт тролейбусів, особливої уваги заслуговують здобутки з ремонту салону тролейбуса, при якому вста­новлюються нові, запатентовані пасажирські сидіння, які відлиті зі склонаповненого поліа­міду — безпечного і негорючого матеріалу та двері власної розробки та виготовлення.

   На території парку та у виробничих примі­щеннях проведена заміна старого освітлення на нові енергозберігаючі світильники. Сучас­не LED освітлення дозволяє економити елек­тричну енергію іжошти. Та робить працю ре­монтного персоналу комфортною. Частково проведений ремонт адміністративної будівлі з заміною вікон на енергозберігаючі.

   Для відпочинку в літний час на територій тролейбусного парку №2 збудовані альтанки, відновлено та пофарбовано лавки, прове­дено озеленення територій, а найголовніше проведений ремонт асфальтового покриття з нанесенням дорожньої розмітки. Облаштована стоянка для особистого транспорту пра­цівників.          - .

   В цей нелегкий час керівництву парку вда­лося не тільки зберегти колектив, що має великий досвід роботи, але й зацікавити ро­ботою в дружньому колективі молодь.

   Триває період бурхливого розвитку під­приємства, що дозволяє й у цей час, маючи накопичений досвід, позитивно вирішувати насущні завдання, бо прекрасні люди творять історію нашого тролейбусного парку №2.»

Новий автобусний маршрут 34а

Новий автобусний маршрут 34а

   Великі автобуси підприємства «Запоріжелектротранс» будуть курсувати  ще на одному маршруті громадського транспорту. Їх запустять у Заводський район.

   КП «Запоріжелектротранс» стало переможцем конкурсу на визначення перевізників одного з міських маршрутів.

   З 23 грудня автобуси, які можуть вмістити в собі 100 пасажирів, почнуть обслуговувати маршрут №34а. Маршрут буде курсувати від ПрАТ «Запоріжвогнетрив» до «Станція «Фільтрова».

   Цей напрямок став 10-им, який обслуговуватимуть комунальні автобуси. Довжина маршруту складає 12,6 км. Тривалість рейсу 32 хв. Вартість проїзду складає 5 грн.

   Схему та розклад руху дивіться на сайті підприємства.

Поділитися цією інформацією у соціальних мережах

База відпочинку

  • База відпочинку «Південна»
    База відпочинку «Південна» підприємства «Запоріжелектротранс»
    Детальніше...

Контакти

69095, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2

диспетчер (цілодобово)

+38 (061) 787 64 94

управління (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 96

відділ кадрів (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 20

zet.zp.ua@gmail.com