+38 (061) 787 64 96управління

+38 (061) 787 64 94диспетчер

Новини

Оновлення тролейбусного парку

Оновлення тролейбусного парку

   На підприємстві «Запоріжелектротранс» - довгоочікувана подія. Тролейбусний парк №2 поповнився п’ятьма тролейбусами з автономним ходом.

   Зовнішньо це звичайний тролейбус, але він оздоблений додатковими акумуляторами, що заряджаються під час руху від контактної мережі та дають можливість без приєднання до неї подолати до 25 км.

   Тролейбус розрахований на 100 пасажирів та пристосований для перевезення людей з обмеженими  можливостями.

   Планується, що як мінімум два таких тролейбуси будуть здійснювати перевезення пасажирів на туристичному маршруті, який буде розпочинатися з площі Профспілок та курсувати на острів Хортиця.

   Для забезпечення належного санітарного стану рухомого складу та підвищення якості послуг з перевезення пасажирів підприємство придбало сучасне обладнання - універсальні мийки Karcher, використання яких надає можливість здійснювати суху чистку салонів автобусів та тролейбусів та їх хімічне оброблення.    

   З робочим візитом, у ході якого було обговорено багато актуальних питань, парк №2 відвідав мер міста Запоріжжя,. Міський голова ознайомився з новою технікою, а також оглянув диспетчерські, де зустрівся з працівниками підприємства. В.Буряк цікавився не тільки виробничими питаннями, але й проблемами побутового та особистого характеру, умовами праці на підприємстві.

   Отже, зовсім скоро сучасні нові тролейбуси, які дають можливість подальшого розвитку громадського транспорту, вийдуть на лінію, де будуть радувати мешканців міста зручністю та  комфортом.

Депутату Запорізької міської ради  Сірому Д.В.

Депутату Запорізької міської ради Сірому Д.В.

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ 

Шановний Дмитре Вікторовичу!

 

   Підприємство «Запоріжелектротранс»  звертається до Вас з відкритим листом з приводу публікації на Вашій сторінці у Фейсбуці 21.08.2019р. «Хозяйственники Запорожья…».

Вважаємо, що депутат будь-якого рівня – це публічна особа, яка не є владою, а в першу чергу –  представником носія влади – народу. Депутат повинен діяти лише в інтересах громади, а не для власного піару.

   Окрім того, на відміну від звичайного громадянина, який має право роботи те, що не заборонено законом, депутат, як представник влади чи органу місцевого самоврядування зобов’язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

   Депутат має право запитати та перевірити інформацію, яка його цікавить, але він не має права її викривляти, використовувати безґрунтовні приниження, керуючись виключно власним негативним ставленням.  І головне! Депутат спочатку повинен сам розібратися та перевірити отриману інформацію, проаналізувати за допомогою професіоналів та фахівців і вже потім – публікувати її.  А після публікації – вміти  відповісти за кожне опубліковане слово та цифру!

   Вищезазначена публікація, а також Ваші відповіді після коментарів,  викладені не у формі оціночного судження, а як констатація фактів з приведенням конкретних цифр.

   Тому, підприємство «Запоріжелектротранс», як об’єкт Вашої публікації, має право на пояснення та, за необхідності, на спростування інформації.

   Пропонуємо Вам  надати відповіді  на  запитання, що виникли у зв’язку з публікацією:

 

  • Просимо пояснити з яких джерел була взята інформація про розмір «нормоплану»?

 

  • Яким першоджерелом користувався депутат при обчисленні вартості середньоденного споживання палива на один автобус за маршрутом №18?

 

  • У коментарях до Вашої публікації декілька разів стверджувально констатовано про отримання підприємством «Запоріжелектротранс» компенсацій за перевезення пільгової категорії пасажирів .

   Просимо надати офіційну інформацію скільки конкретно підприємство «Запоріжелектротранс» отримало коштів з міського або державного бюджету у якості компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів, наприклад за 2018 рік або за 6 місяців 2019 року?

  • Пропонуємо надати приклад будь-якого міста України  чи європейського міста, у яких функціонує прибутковий міський електротранспорт, який не фінансується та не підтримується бюджетними (муніципальними) коштами?

 

  • Скільки разів депутат Сірий Д.В. відвідував підприємство «Запоріжелектротранс»? Які питання, що стосуються роботи підприємства були порушені депутатом Сірим Д.В. за весь період депутатства  та у яких формах депутат реалізував свої депутатські повноваження для їх вирішення?

 

   Не вдаючись до форм і методів спілкування, які Ви обрали та з метою встановлення діалогу, пропонуємо  з’ясувати обставини щодо теми публікації та зустрітися з трудовим колективом підприємства «Запоріжелектротранс», серед якого є й ваші виборці.

 

Про дату та час Вашої готовності до спілкування, просимо повідомити завчасно.

 

З повагою,

КП «Запоріжелектротранс»

Увага! Додаткові автобуси.

Увага! Додаткові автобуси.

   Шановні пасажири. Повідомляємо, що у зв’язку з ремонтом на греблі «Дніпрогес» тимчасово припинено рух тролейбусів №3, №8.

   Замість них на маршрутах будуть працювати автобуси №3-А, №8-А.

  Розклад руху ви завжди можете побачити на сайті підприємства «Запоріжелектротранс»

Комфортні умови праці - запорука успіху

Комфортні умови праці - запорука успіху

   Підприємство «Запоріжелектротранс» вдосконалює свою роботу у всіх напрямках.

   Не на останньому місці знаходяться питання покращення умов праці працівників підприємства, забезпечення комфорту та побутових умов на робочих місцях.

   Приймаючи Колективний договір на поточний рік разом з колективом були обговорені питання та визначені заходи щодо покращення умов праці, підвищення рівня охорони праці та виробничого середовища. Адміністрація підприємства взяла на себе певні зобов’язання у цьому напрямку і докладає максимальних зусиль щодо їх  виконання.

   Так, у поточному році вже виконано ряд заходів та ремонтних робіт на території тролейбусного парку №2 та колони №2 автобусного парку, будівлі яких були збудовані ще у 1971 році.

   Серед іншого, була обладнана простора і світла ремонтна зона автобусного парку з необхідним спеціальним обладнанням, де проводяться денні огляди, технічне обслуговування і всі необхідні ремонтні роботи автобусів МАЗ.

   На території парку  проведені заходи з ямкового ремонту дорожнього покриття, встановлені інформаційно - вказівні дорожні знаки, нанесена дорожня розмітка для руху транспортних засобів по парку і місць стоянки автобусів, що забезпечує безпеку руху транспорту територією парку.

   Для особистого транспорту водіїв є автостоянка.

   Також ведуться ремонтно-будівельні роботи в адміністративній будівлі тролейбусного парку №2 з застосуванням сучасних матеріалів.

   Підходить до завершення капітальний ремонт диспетчерської. У новій диспетчерській обладнані дві окремі просторі кімнати з кондиціонерами та великими металопластиковими вікнами для диспетчера автобусного парку і диспетчера тролейбусного парку. Придбано сучасні офісні меблі. Для контролю за рухомим складом за системою «Дозор» встановлюються великі 32 дюймові монітори. Також в диспетчерській обладнаний просторий хол для відпочинку водіїв, зручний санвузол з водонагрівачем. У диспетчерській встановлено автономне опалення, в літній період буде працювати автомат газованої води.

   На території парку багато зелених зон, обладнані місця для відпочинку водіїв та працівників парку.

   Весь рухомий склад: тролейбуси і автобуси перед виїздом в лінію проходить через автоматичну мийку (щітки), потім мийка апаратом високого тиску Karcher і ручна мийка салону з дезінфекцією

   Територія освітлюється сучасними, економічними світлодіодними прожекторами.

   Одночасно з цим, розпочалися роботи і на території тролейбусного парку №1 та колони №1 автобусного парку, будівлі яких були збудовані аж у 1953 році. Після повного завершення робіт на території тролейбусного парку №2, всі сили будуть направлені саме у тролейбусний парк №1.

   Так, на даний час проводяться роботи на чотирьох ремонтних канавах, де проводиться ТО - 1 тролейбусам, після чого, почнуться такі ж роботи й на ремонтних канавах, де проводять ТО - 2.

   Вже здійснений ямковий ремонт на території тролейбусного парку №1 та в найближчий час розпочнеться асфальтування території.

   Ремонт та обладнання медичного пункту, де проводиться дорейсовий та післярейсовий медичний огляд працівників та при необхідності надається перша медична допомога, знаходиться на завершальній стадії.
Також заплановані ремонти покрівель приміщень ТО-1 та ТО-2, фарбування та побілка стін на ТО-2, ремонт світлових ліхтарів, встановлення інформаційно - вказівних дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки для руху транспортних засобів по парку і місць стоянки автобусів та інше.

   Хочеться зазначити, досить прикро, що окремі працівники, які, напевно, мають особисте неприязне ставлення як до своєї роботи, так і всього колективу, роблять некоректні репортажі та викладають їх в інтернет мережі з недостойними коментарями.

   Користуючись нагодою, хочеться зазначити, що цей ганебний репортаж був зроблений саме на старті ремонтних робіт, коли частина покрівлі вже була демонтована і розпочалася злива.

   Але ми впевнені, що трудовий колектив, який бачить на власні очі всі зміни, сприймає їх позитивно та підтримує дії, що направлені на покращення умов праці.

Поділитися цією інформацією у соціальних мережах

База відпочинку

  • База відпочинку «Південна»
    База відпочинку «Південна» підприємства «Запоріжелектротранс»
    Детальніше...

Контакти

69095, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2

диспетчер (цілодобово)

+38 (061) 787 64 94

управління (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 96

відділ кадрів (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 20

zet.zp.ua@gmail.com