+38 (061) 787 64 96управління

+38 (061) 787 64 94диспетчер

Новини

СПРОСТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО  ПОЖЕЖУ В ТРОЛЕЙБУСІ

СПРОСТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПОЖЕЖУ В ТРОЛЕЙБУСІ

13 серпня 2019 року у ЗМІ з’явилася публікація з відео про пожежу у тролейбусі.

Повідомляємо, що зазначена інформація є недостовірною.

У одного з пасажирів тролейбусу (бортовий номер 046), що рухався по маршруту №14, в районі площі «Фестивальної» сталося мимовільне загоряння смартфона.

У салоні тролейбусу з’явився їдкий запах і дим.

Водій  терміново зупинив тролейбус та відчинив усі двері.

Після перевірки салону, тролейбус продовжив рух за маршрутом.

Ніхто з пасажирів не постраждав. 

НОВІ   КАСИ В М.ЗАПОРІЖЖЯ

НОВІ КАСИ В М.ЗАПОРІЖЖЯ

Шановні користувачі  міського комунального транспорту!

         Повідомляємо, що підприємство «Запоріжелектротранс»  постійно працює над  вдосконаленням своєї роботи та покращенням  якості послуг  та комфорту  пасажирів, мешканців  та гостей міста. 

Наразі, підприємство розпочало роботу по оновленню пунктів продажу квитків.

Отже, тепер ви маєте змогу не тільки придбати квитки в касі, а й ознайомитись з маршрутами комунального  транспорту, віднайти іншу важливу інформацію.

Перший такий кіоск, який розташований на зупинці громадського транспорту ТЦ  «Україна» - вже оновлено.

Ми робимо все для вашого комфорту.

СПРОСТУВАННЯ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

СПРОСТУВАННЯ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Підприємство «Запоріжелектротранс» завжди уважно слідкує за інформацією, що розміщується в ЗМІ, у тому числі за зауваженнями, критикою та побажаннями, що висловлюються мешканцями міста та журналістами.

Всі випадки ретельно перевіряються та вживаються необхідні заходи щодо покращення якості роботи, усунення виявлених недоліків або притягнення винних до відповідальності.

Ми з повагою ставимося до думки кожного, хто висловлює свої зауваження, приймаємо до уваги пропозиції та завжди відкриті до діалогу.

Але, нажаль, деякі ЗМІ використовують у публікаціях неперевірену та спотворену інформацію, яка не відповідає дійсності, що не додає поваги таким інформаційним ресурсам та окремим журналістам.

Кодекс етики українського журналіста зазначає, що першим обов’язком журналіста є повага до  права громадськості на повну та об'єктивну інформацію про факти та події. Журналісти та редактори повинні здійснювати кроки для перевірки автентичності усіх повідомлень, відео- та аудіоматеріалів, отриманих від представників загалу, фрілансерів, прес-служб та інших джерел.   Факти, судження та припущення мають бути чітко відокремлені одне від одного. Неприпустимим є розповсюдження інформації, що містить упередженість чи необґрунтовані звинувачення.

Так, на сайті «ZaБор» 12 серпня 2019 року опублікована стаття «В Запорожье КП "Запорожэлектротранс" заказал очистку кондиционеров в троллейбусах в 2 раза дороже рыночной стоимости» з посиланням на особу, яка її опублікувала  на ім’я Марина. Відповідно до сторінки цього ж інформаційно – розважального порталу на фейсбуці, - це Марина Чупіс, яка вивчала журналістику в ЗНТУ.

В зазначеній статті викладені  недостовірні та спотворені факти, які б у випадку дотримання автором та/або редактором вимог Кодексу етики українського журналіста, досить легко можна було б перевірити у відкритих джерелах та  уникнути  такої публікації.

Закцентуємо увагу на деяких фактах, викладених в статті:

  • «В період з 4 по 19 липня підприємство уклало 12 договорів з ФОП Клименко А.Л. на надання послуг по технічному обслуговуванню (очистці) кондиціонерів в тролейбусах». 

«Комунальне підприємство «Запоріжелектротранс» уклало 12 договорів на ремонт системи кондиціювання у 12 тролейбусах, загальною вартістю більше 150 тис.грн. Про це повідомляє "ZаБор"  з посиланням на документи, що опинилися в розпорядженні редакції».

01.07.2019 році на сайті «ProZorro» був опублікований звіт про укладений договір № 396 від 27.06.2019 року на надання послуг з технічного обслуговування (очищення) кондиціонерів на 6 (шести) тролейбусах (у салоні та кабіні водія) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-01-000051-b). Зауважимо, що на тролейбусах «Дніпро Т-103», які були придбані у 2015 році, встановлені два кондиціонери: в кабіні водія (модель АС403Е) та в салоні тролейбусу (модель АС 136  Trolley). Таким чином, технічному обслуговуванню за цим договором підлягали 12 кондиціонерів, які встановлені на 6 тролейбусах. Текст договору можна переглянути за посиланням по зазначеному ідентифікатору закупівлі.

Таким чином, договір був і є лише один (а не 12), на загальну суму 75тис.грн. (а не 150тис.грн) та й період  укладення договору не співпадає з періодом, зазначеним у статті (з 4 по 19 липня).

  • « Спочатку ФОП Клименко А.Л. надав цінові пропозиції, відповідно до яких, обслуговування однієї системи кондиціювання (очистки) одного тролейбусу вартувала 7,5 тис. грн. (з ПДВ), проте в рахунках на оплату, які підприємець виписав КП «Запоріжелектротранс» зазначена інша сума – 12,5тис.грн.»

 

Перед укладенням договору, відповідні служби підприємства здійснили моніторинг цін на необхідні послуги.

Так, відповідно до поданої цінової пропозиції ФОП Клименко А.Л. запропонував надати послуги з технічного обслуговування (очищення) кондиціонерів у тролейбусі вартістю 6 250,00грн. за один кондиціонер. Таким чином, вартість обслуговування двох кондиціонерів в кожному окремому тролейбусі складає 12 500,00грн. Загальна вартість послуг за 12 кондиціонерів склала 75 000,00грн. Пропозиції інших контрагентів склали 81 000,00грн.  та 79 080,00грн.

З  ФОП Клименко А.Л. був укладений договір, оскільки його пропозиція була найбільш економічно вигідною. Вартість послуг, що зазначена у договорі повністю відповідає поданій ціновій пропозиції.

Також, в п. 3.5 договору зазначено: Ціна послуг з технічного обслуговування кондиціонерів  в тролейбусах за одиницю складає 6250,00грн. Загальна кількість кондиціонерів, що підлягають обслуговуванню складає 12шт (по 2 одиниці на 6 тролейбусах).

Рахунки за фактом виконання робіт виписані на конкретну одиницю тролейбусу за проведеним технічним обслуговування у ньому двох кондиціонерів.

Таким чином, не може йти мова про завищення ціни послуг та не відповідність ціни таких послуг поданій ціновій пропозиції.

До речі, роботи з технічного обслуговування кондиціонерів на 6 тролейбусах повністю завершені.

Як вбачається з вищенаведеного, інформація та  факти, поширені у вищезазначеній статті не відповідають дійсності.

Нагадуємо, що відповідно до Кодексу етики українського журналіста, журналіст зобов'язаний зробити все можливе для виправлення будь-якої поширеної інформації, якщо виявилося, що вона не відповідає дійсності.

Звертаємося до всіх ЗМІ, журналістів,   небайдужих та активних у своїй громадській позиції громадян!

Не публікуйте недостовірну інформацію заради власного піару, самореклами або сенсації. Завжди її перевіряйте!

Окремо звертаємося до сайту "ZаБор" зробити все можливе для виправлення поширеної  недостовірної інформації.

І наостанок. Підприємство «Запоріжелектротранс» здійснює свою діяльність максимально прозоро та відкрито. Всі укладені договори публікуються у відкритих та загальнодоступних джерелах. Закликаємо всіх суб’єктів господарювання активно приймати участь у оголошених закупівлях через електронну систему «ProZorro».   Якщо суб’єкти господарювання можуть запропонувати підприємству нижчу ціну за товари, роботи та послуги, за якими вже укладені договори, ми готові до діалогу та до зміни контрагента.  

 

ПРОЇЗНИЙ КВИТОК - ЦЕ ЗРУЧНО

ПРОЇЗНИЙ КВИТОК - ЦЕ ЗРУЧНО

   З кожним днем зростає популярність міського комунального транспорту. Працівники підприємства «Запоріжелектротранс» роблять усе можливе для забезпечення комфортних пасажироперевезень.

   Звертаємо вашу увагу на зручну новинку – проїзний на усі види міського транспорту, в усіх напрямках.

   Нагадуємо,що пасажир зобов'язаний придбати абонементний квиток, який надає право на разовий проїзд у міському транспорті, до того часу, як він доїде до наступної зупинки, або мати при собі посвідчення, яке засвідчить його право на пільговий проїзд.

   З метою запобігання непорозумінь, а також для вашої зручності ми пропонуємо користуватись проїзними квитками.

Придбати їх можна за адресою :
вул.Шкільна 2 (зупинка "Трампарк")
пр.Соборний 147 (зупинка "ТЦ Україна")
вул.Поштова 27 (зупинка "пл.Соборна")
зупинка "майдан Університетський"

Вартість проїзних квитків дивіться ТУТ

Зміни в режимі руху автобусів.

Зміни в режимі руху автобусів.

   Шановні  пасажири , враховуючи звіти про науково-дослідну роботу «Обстеження пасажиропотоків на маршрутах автомобільного та міського електричного користування ЗКПМЕ «Запоріжелектротранс»  було прийнято рішення про зміни в режимі руху, та кількості  автобусів на маршрутах загального користування № 17, 18, 29, 39, 59, 72.

Оновлений розклад скоро буде оприлюднений  на сайті підприємства zet.zp.ua

Слідкуйте за новинами.

Поділитися цією інформацією у соціальних мережах

База відпочинку

  • База відпочинку «Південна»
    База відпочинку «Південна» підприємства «Запоріжелектротранс»
    Детальніше...

Контакти

69095, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2

диспетчер (цілодобово)

+38 (061) 787 64 94

управління (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 96

відділ кадрів (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 20

zet.zp.ua@gmail.com