+38 (061) 787 64 96управління

+38 (061) 787 64 94диспетчер

Новини

Завдання непрості – надійність та безпека  Служба шляху дає «зелене світло»

Завдання непрості – надійність та безпека Служба шляху дає «зелене світло»

 

         Стабільна робота громадського транспорту залежить від багатьох складових.

         Якість послуг з пасажироперевезень, їх регулярність та безпеку забезпечують підрозділи та служби підприємства «Запоріжелектротранс» основного та допоміжного виробництва, діяльність яких для мешканців міста багато в чому залишається «поза кадром».

         З метою висвітлення особливостей всіх напрямків виробничої діяльності, професійної орієнтації молоді, залучення молодих спеціалістів до роботи на підприємстві «Запоріжелектротранс», ми розпочинаємо цикл статей – розповідей про структурні підрозділі, робота яких є вкрай необхідною та важливою.

         Складні та відповідальні завдання, пов’язані з надійністю та безпекою трамвайного руху у м. Запоріжжі, вирішує служба шляху.

         Колійне господарство, яке знаходиться у господарському віданні підприємства, є об’єктом комунальної власності. На сьогодні довжина трамвайних колій (загалом) складає 99,2255 км, довжина трамвайних колій (маршрутних) – 86,5305 км.

         Для організації регулярного руху трамваїв важливе значення мають кінцеві пункти трамвайних ліній, виконані у вигляді кільця. Декілька колій розворотного кільця уможливлює обгін поїздів різних маршрутів (для відправлення за розкладом), відстій частини вагонів у денний міжпіковий період, відстій несправних поїздів до евакуації в депо та ін.

         Служба шляху підприємства обслуговує 9 розворотних трамвайних кілець. Постійної уваги, обстеження, виконання в разі необхідності ремонтно-профілактичних робіт на трамвайних коліях, що експлуатуються для перевезення пасажирів, потребують 82 стрілочних переводи, 22 перехрещення трамвайних колій та ін.

         Служба шляху, персонал якої на сьогодні налічує не набагато більше 70 чол., забезпечує справний технічний стан трамвайної колії, облаштувань та пристроїв, реалізацію заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази.

         У складі служби шляху працюють три  дільниці (дільниці середнього та поточного ремонту №№ 1, 2, дільниця з механізації та капітального ремонту), які розподіляються на бригади.               

         Виробнича діяльність служби спрямована на виконання планових завдань з ремонту трамвайної колії на основі постійного підвищення його технічного рівня та ефективності, заходів щодо капітального, середнього та поточного ремонту, забезпечення правильної експлуатації та своєчасного проведення поточного та планово-попереджувального ремонту обладнання та техніки.

         Чітку та ефективну організацію виробничого процесу цього структурного виробничо-господарського підрозділу забезпечує її начальник Гусєв Сергій Миколайович, який починав роботу майстром дільниці капітального ремонту, головним інженером служби.

         Керівник служби орієнтує роботу на професійний підхід до вирішення виробничих питань, раціональну розстановку технічних спеціалістів та робітників, оптимальне використання трудових ресурсів, виробничого потенціалу, впровадження передового досвіду.

         Зі слів начальника служби шляху, робочий день у підрозділу щоденно починається о 6 год. 45 хв., коли проводиться оперативна нарада. На ній присутні заступник начальника з виробничо-технічних питань, старші майстри дільниць середнього та поточного ремонту №№ 1, 2, дільниці з механізації та капітального ремонту, майстер капітального ремонту. На нараді обговорюються питання виконання невідкладних та планових робіт по утриманню трамвайної колії в технічно справному  стані.

         О 7-00 год. ранку майстри дільниць дають завдання на виконання робіт безпосередньо на дільницях. Бригадир організовує роботи по одержанню матеріалів та завантаженню інструментів на вантажні вагони або аварійну машину.

Основний графік роботи служби з 07- 00 год. до 16 – 00 год. У випадках виробничої необхідності (виконання аварійно-відновлювальних заходів, ліквідація загроз нештатних ситуацій, наслідків несприятливих погодних умов та ін.) графік роботи може бути змінено. Для залучення до проведення термінових робіт у подібних ситуаціях в службі цілодобово працює аварійна бригада; в ході  обслуговування та ремонту трамвайної колії задіяна автотракторна техніка

         На дільницях середнього та поточного ремонту працюють кваліфіковані  та досвідчені технічні спеціалісти, які на основі систематичного нагляду та контролю виконують практичні заходи щодо попередження та усунення несправностей, поточного утримання, технічного обслуговування та ремонту.

         Майстри, монтери колії, електрогазозварники, мастильники та інші робітники успішно виконують щоденні виробничі завдання, що дозволяє досягти належного рівня надійності експлуатації колійного господарства.

         Трудомісткі та відповідальні роботи, від якості яких у значній мірі  залежить безпека пасажироперевезень, виконують у службі шляху монтери колії середнього та капітального ремонту. Високих професійних навичок, вмінь та досвіду потребує технологічний процес: заміна шпал і рейок, ремонт і виправка стиків, усунення перекосів і просадок трамвайної колії, перешивання рейкової колії, підтягування кріплення рейкових стиків, ремонт спецчастин, облаштування покриття, зварювання рейкових стиків.

У зимовий період добавляються значні обсяги робіт з очистки трамвайної колії від снігу та льоду, в літній період проводиться покіс трави  по трамвайній колії.

         Важливі у виробничому процесі робочі обов’язки мастильників, в які входить чищення та змащування стрілочних переводів, хрестовин, перетинів трамвайної колії, очищення та змащування рейок на кривих ділянках колії, прибирання території від сміття та бруду, очищення зупиночних майданчиків.

        Не менш відповідальні функції покладено на обхідника колії та штучних споруд, який проводе огляд трамвайної колії, земляного полотна, штучних споруд, верхнього покриття трамвайної колії.  Щодня перед початком роботи обхідник отримує змінне завдання; після закінчення зміни здійснює запис (повинен здати роботи старшому майстру). Саме він доповідає старшому майстру, центральному диспетчеру про місця, які загрожують безпеці та безперервності руху трамвайних вагонів, можливі факти виявлення відсутності елементів трамвайної колії внаслідок розкрадання. Огляд і виміри трамвайної колії фіксуються в журналі обхідника.

         У складі служби функціонує дільниця  механізації та капітального ремонту.

Працівники цієї служби виконують поставлені планові завдання з капітального ремонту окремих ділянок трамвайної колії, облаштувань та пристроїв, бувають задіяні у міських заходах з ремонту та благоустрою.

         Водії високої кваліфікації вміло керують транспортними засобами спеціальної техніки, здатні виконувати складні маневри на вантажному трамваї.

         Технічні спеціалісти, досвідчені та кваліфіковані робітники служби шляху приймають участь у проведенні ремонтних робіт на об’єктах загальноміського значення.

Наприкінці 2019 року важливим завданням, з яким успішно впоралася служба шляху, було проведення робіт з капітального ремонту трамвайної колії по пр. Соборному біля вокзалу Запоріжжя 1.

         Фахівці служби шляху успішно оволоділи передовими технологіями, які впроваджуються в ході реконструкції міських об’єктів, мають навики та досвід влаштування трамвайної колії з блочною конструкцією (т. зв. «безшумна колія»). Ця новітня технологія, що відповідає європейським стандартам, має ряд переваг, основними з яких є збільшення терміну експлуатації колії, значне зниження рівня шуму, зменшення зносу механічної та електричної частин вагонів, підвищення механізації праці та ін.

         Вперше у м. Запоріжжі за цією технологією було побудовано трамвайну колію в ході реконструкції пр. Соборного на ділянці від вул. Комсомольської до вокзалу Запоріжжя І.

         Досвід успішної реконструкції був застосований у 2012 році при побудові трамвайної колії на ділянці від вул. Приходської до вул. Фортечної.

         На рубежі 2016-2017 рр. виконаний монтаж трамвайної колії для забезпечення безшумного руху трамваїв по вулиці Земського лікаря Лукашевича на ділянці від проспекту Соборного до вулиці Жуковського.

         Мешканці міста, які користуються трамвайними маршрутами, можуть реально оцінити результати проведених робіт та поліпшення умов перевезення пасажирів.

         Продовження розвитку колійного господарства у цьому напрямку – одне з перспективних завдань служби шляху на майбутнє.

         Серед найближчих – трудові будні, планові об’єкти поточного року для капітального ремонту.

         Разом з городянами побажаємо успіхів службі шляху підприємства «Запоріжелектротранс», яка нелегкою повсякденною працею вносить свій внесок у вирішення питань забезпечення сталої роботи громадського транспорту в  м. Запоріжжі!

 

Капітальний ремонт трамвайної колії по вул. Заводській

Капітальний ремонт трамвайної колії по вул. Заводській

     17 лютого 2020 року підприємство «Запоріжелектротранс» розпочинає капітальний ремонт трамвайної колії на перехресті вулиць Заводській,  Волгоградській та Суворова.

     У зв’язку з цим буде закрито рух транспорту на даному перехресті.

 

Підприємство «Запоріжелектротранс»: досягнення та плани

Підприємство «Запоріжелектротранс»: досягнення та плани

     З високими показниками та результатами зустрічає початок 2020 року колектив Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс».

     Виробнича діяльність підприємства, яке є провідним пасажироперевізником у м. Запоріжжі, спрямована на забезпечення стабільної роботи громадського транспорту загального користування.

     Оскільки завдання, які вирішує підприємство «Запоріжелектротранс» мають загальноміське значення, стосуються практично всіх мешканців міста, вважаємо за необхідне ознайомити городян з підсумками його роботи за минулий рік та планами на майбутнє.

     2019 рік став важливим етапом у розвитку підприємства «Запоріжелектротранс» згідно з обраним стратегічним курсом на стабілізацію фінансового стану, підвищення конкурентоздатності, технічне переобладнання, впровадження нової техніки та новітніх технологій, збільшення власних доходів, більш ефективне використання виробничого потенціалу.

     Успішно реалізується комплекс заходів за напрямками, передбаченими міською цільовою програмою «Забезпечення надійної та безперебійної роботи Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», затвердженої Запорізькою міською радою.

     Починаючи з 2017 р., на підприємстві проводиться капітальний ремонт трамваїв Т-3 з модернізацією системи управління (на енергозаощадливу) та заміною старого кузова на новий з низьким рівнем полу. На власній виробничій базі організовано технологічний процес з докомплектації кузова, його збирання, регулювання, налагодження з використанням сучасного обладнання. Впровадження передових технологій, відпрацювання нової методики капітального ремонту дозволило поліпшити технічний стан, збільшити технічний ресурс трамвайних вагонів Т-3UA-3.

     На виробничих дільницях трамвайного депо № 1 підприємства із залученням його технічних спеціалістів завершили збирати 9-й та 10-й запорізькі трамваї та закінчили капітальний ремонт ще одного вагону з існуючого рухомого складу. Таким чином, за три роки реалізації програми «Запорізький трамвай» замінено вже 60% рухомого складу трамвайного депо підприємства, в тому числі було придбано та введено в дію 14 трамвайних вагонів Tatra, які раніше експлуатувались в країнах Європейського Союзу, пройшли повну модернізацію, мають сучасний пасажирський салон та електронне інформаційне табло.

     «Не тролейбусами єдиними…» - саме так висловився Запорізький міський голова 13 листопада 2019 року під час відвідування КП «Запоріжелектротранс» з метою огляду нових трамвайних вагонів.

     До речі, у 2020 році планується зробити трамваї власного виробництва ще кращими. Зокрема, буде оновлено їх зовнішній вигляд, сидіння та освітлення в салоні.

     Колектив підприємства «Запоріжелектротранс» робить усе можливе, для того щоб комунальний транспорт, як і раніше, залишався конкурентоздатним на ринку міських пасажироперевезень та посідав провідне місце серед перевізників міста.

     У минулому році на підприємстві сталася довгоочікувана подія. Тролейбусний парк №2 поповнився п’ятьма тролейбусами з автономним ходом Дніпро-Т203.

     Зовнішньо це звичайний тролейбус, але він оснащений додатковими акумуляторами, що заряджаються під час руху від контактної мережі та дають можливість без приєднання до неї подолати відстань до 25 км.

     Тролейбус розрахований на 100 пасажирів та пристосований для перевезення людей з обмеженими  можливостями.

     Два таких тролейбуси  здійснюють перевезення пасажирів на новому туристичному маршруті, який  розпочинається з площі Профспілок та курсує на острів Хортиця.

     З метою підвищення туристичної привабливості та іміджу м. Запоріжжя, покращення якості обслуговування пасажирів,  підприємство «Запоріжелектротранс» впровадило додаткові можливості в роботі автоматичних  інформаторів. Тепер пасажири під час руху можуть послухати інформацію про історичне минуле та пам’ятні  місця  м. Запоріжжя.

     На підприємстві «Запоріжелектротранс» водночас з поповненням рухомого складу сучасними транспортними засобами дбають і про ті, які тривалий час працювали на вулицях міста.

     У жовтні 2019 р. після капітального ремонту на лінію вийшов тролейбус ЮМЗ, який був введений в експлуатацію в 1994 році.

     Комфортним та зручним став салон відремонтованої тролейбусної машини, в якому замінено підлогу та обивку, а також відновлено пасажирські сидіння.

     Працівники тролейбусного парку №2 втілили нове життя у стару машину, яка тепер ще багато років буде курсувати на маршрутах міста.

     Наприкінці року підприємство «Запоріжелектротранс» отримало тролейбуси  Van Hool Trolley AG 300T  для місцевого сполучення, 1997 року випуску, які мають три пасажирські двері та 42 зручних місця для сидіння. Його загальна місткість складає 120 пасажирів. За допомогою дизельного генератора, яким обладнаний тролейбус, він має можливість рухатися автономно.

     Для забезпечення комфортних умов  перевезення пасажирів в салоні тролейбуса встановлено два кондиціонери. Поповнення рухомого складу підприємства «Запоріжелектротранс» тролейбусами, які можуть долати значні відстані та ділянки шляху без приєднання до контактної мережі, буде сприяти подальшому розвитку електротранспорту, міському сполученню між окремими районами, об’єктами інфраструктури, оздоровчого та соціально-культурного призначення.

     Організовано виробничу діяльність створеного структурного підрозділу підприємства – автобусного парку; забезпечено перевезення пасажирів автобусами великої місткості на 11 нових  автобусних маршрутах. Автобусне сполучення між всіма районами міста сприяло підвищенню якості транспортного обслуговування населення, створенню умов перевезення пасажирів з обмеженими можливостями, поліпшенню екологічної ситуації, пропускної спроможності автомагістралей міста.

     Високими темпами зростає вага автобусного транспорту. Протягом останнього року було введено чотири нових автобусних маршрути та вдосконалені вже існуючі.

     Запоріжці та гості міста високо оцінили якість та безпечність муніципального транспорту, звертають увагу на зовнішній вигляд транспорту, одягненого у фірмову вишиванку, яка стала його візитівкою.

     Стабільну роботу громадського транспорту забезпечують усі підрозділи та служби підприємства «Запоріжелектротранс». Завдяки щоденній сумлінній праці колективу виконуються комплекси заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази підприємства, забезпечення надійної експлуатації його об’єктів. У плановому порядку проводиться реконструкція та ремонт контактної мережі, трамвайної колії.

     На підприємстві діє працездатна команда висококваліфікованих спеціалістів, здатних оперативно та ефективно  вирішувати  виробничі проблеми.

     Не на останньому місці знаходяться питання покращення умов праці працівників підприємства, забезпечення комфорту та побутових умов на робочих місцях.

         Так, у минулому році було виконано ряд заходів та ремонтних робіт на території парків та трамвайному депо.

У тролейбусних парках підприємства відремонтовано  оглядові канави, медичні та диспетчерські пункти. На дахах виробничих приміщень повністю відновлено покриття. Встановлено нове освітлення, зроблено ремонт асфальтного покриття.

         Серед іншого, - обладнані просторі і світлі ремонтні зони автобусного парку з необхідним спеціальним обладнанням, де проводяться денні огляди, технічне обслуговування і всі необхідні ремонтні роботи автобусів МАЗ.

         На території парків  проведені заходи з ямкового ремонту дорожнього покриття, встановлені інформаційно - вказівні дорожні знаки, нанесена дорожня розмітка для руху транспортних засобів по парку і місць стоянки автобусів, що забезпечує безпеку руху транспорту територією парку.

         Для контролю за рухомим складом за системою «Дозор» встановлюються великі 32 дюймові монітори. Також в диспетчерській обладнаний просторий хол для відпочинку водіїв, зручний санвузол з водонагрівачем. У диспетчерській встановлено автономне опалення, в літній період буде працювати автомат газованої води.

          Весь рухомий склад: тролейбуси, трамваї і автобуси перед виїздом в лінію проходить через автоматичну мийку (щітки), потім мийка апаратом високого тиску Karcher і ручна мийка салону з дезінфекцією

    Підприємство розпочало роботу по оновленню пунктів продажу квитків.

         Тепер пасажири мають змогу не тільки придбати квитки в касі, а й ознайомитись з маршрутами комунального  транспорту, віднайти іншу важливу інформацію.

     Для зручності та розширення способів комунікації, підприємство «Запоріжелектротранс» постійно оновлює актуальну інформацію на власному сайті (zet.zp.ua), а також веде свою сторінку на Фейсбуці, де систематично розміщується важлива інформація для мешканців міста щодо роботи транспорту, подій на підприємстві.

     Доброю традицією на підприємстві є святкування професійних свят.

     Так 25 жовтня 2019 року з нагоди святкування Дня автомобіліста і дорожника на підприємстві відбулися урочисті збори трудового колективу.

     Зі словами  привітання з професійним святом та подяки за сумлінну працю виступили генеральний директор, голова профспілкового комітету та керівники структурних підрозділів підприємства. Виступаючі побажали присутнім міцного здоров’я, професійного зростання та невичерпної енергії у своїй справі.

     Найкращі водії за багаторічну плідну працю та значний особистий внесок у розвиток транспортного обслуговування були нагороджені почесними грамотами виконавчого комітету Запорізької міської ради та підприємства «Запоріжелектротранс», а також були заохочені грошовими преміями.

     На сьогодні на підприємстві «Запоріжелектротранс» працює близько 600 водіїв – професіоналів високої кваліфікації. Цілеспрямована робота щодо удосконалення їх знань і майстерності  сприяє підвищенню якості транспортних послуг з перевезення пасажирів.

     Колектив підприємства зберігає пам’ять про тих, хто починав будувати все спочатку, служить прикладом самовідданої праці. У 2019 році сталася велика подія в його історії – 70-річчя відкриття тролейбусного руху у м. Запоріжжі.

     Зараз на зміну ветеранам прийшло молоде покоління працівників, і з упевненістю можна сказати, що ветеранам не соромно за них, тому що на підприємстві оновлюється парк тролейбусних машин нового типу, покращується культура обслуговування пасажирів, функціонує інформативний сайт транспортного центру. На ньому можна знайти карти з маршрутами, розклади руху. Змінилися керівники підрозділів. Це молоді, ініціативні, амбітні люди. На святкуванні з цієї нагоди були присутні керівники інших підприємств, депутати міської ради, голова галузевої профспілки. За наполегливу працю та сумлінне відношення до своїх обов’язків працівники отримали почесні грамоти та грошові винагороди від імені міського голови та від керівництва підприємства. Найкращі з них  були нагороджені пам’ятними медалями.  

     Добре відомий у м. Запоріжжі існуючий на підприємстві «Запоріжелектротранс» з 1981 року народний хор ветеранів. Творчі досягнення хору було відзначено присвоєнням йому у вересні 1997 року постановою Федерації профспілок України звання «Народний» та «Зразковий».

     Хор ветеранів веде велику концертну діяльність, виступаючи на святах перед трудовими колективами підрозділів підприємства, приймає участь в урочистих заходах, присвячених Дню Перемоги, Дню Незалежності України та ін.

     Хор ветеранів здобув визнання та славу нагородами та дипломами, якими він відзначений як колектив, що розвиває та передає підростаючому поколінню народні традиції, музичну культуру.

     І ось нарешті довгоочікувана подія – в березні 2019 року хор підтвердив почесне звання «Народний аматорський колектив профспілок України».

 

     Підприємство «Запоріжелектротранс» успішно вирішує питання забезпечення життєдіяльності  м. Запоріжжя, але не тільки містяни високо цінують його роботу.

     Колектив підприємства упевнено займає призові місця за підсумками Всеукраїнського конкурсу на краще підприємство міського електротранспорту, який проводиться Корпорацією підприємств міського електротранспорту України «Укрелектротранс» та ЦК Профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України та в якому беруть участь більш ніж  20 експлуатаційних підприємств.

     За результатами розгляду показників роботи підприємств першої групи у ІІ та ІІІ кварталах 2019 року підприємство «Запоріжелектротранс» посіло почесне друге місце.

     На сьогодні Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», колектив якого зберігає та примножує свої трудові традиції, знаходиться на передових позиціях у транспортній галузі, забезпечує якість послуг з перевезення пасажирів громадським транспортом на рівні сучасних вимог, значною мірою сприяє вирішенню завдань загальноміського значення, соціально-економічному розвитку м. Запоріжжя.

До уваги суб’єктів декларування підприємства «Запоріжелектротранс»

До уваги суб’єктів декларування підприємства «Запоріжелектротранс»

   З 01 січня 2020 року розпочалась щорічна кампанія декларування доходів.

   Черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також прирівняних до них осіб продовжиться до 01 квітня 2020 року.

   Нагадуємо всім суб’єктам декларування підприємства «Запоріжелектротранс», в тому числі і тим, які працювали на ньому та були звільнені у 2019 році, про необхідність подання електронної  декларації за 2019 рік.

   Також повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції  для суб’єктів декларування розміщені відео та текстові роз’яснення щодо заповнення декларацій, рекомендації щодо роботи з Єдиним державним реєстром декларацій, а також інша корисна інформація, яка стане в нагоді при заповненні декларації.

   Попереджаємо про адміністративну та кримінальну відповідальність за неподання чи несвоєчасне подання електронної декларації, а також за декларування недостовірної інформації.

 

   З повагою,

   Адміністрація підприємства «Запоріжелектротранс».

Графік роботи транспорту в новорічну ніч

Графік роботи транспорту в новорічну ніч

    Для забезпечення якісного обслуговування містян, аби вони мали змогу безперешкодно пересуватися містом і дістатися до всіх святкових площ було продовжено рух муніципального транспорту в новорічну ніч.

 

Трамвай:

  • м-т № 3 – Зап.левое – 24.01-24.05; 1.50-1.55;

                    Вокзал – 24.54-1.00; 2.45-3.35.

  • м-т № 10 – пл. Свободы – 24.03-24.03; 1.01-1.41;

                     Мясокомбинат – 24.31-24.34; 2.09-3.33.

  • м-т № 14 – Запорожцирк – 23.05-23.15; 1.13-1.20 (в депо);

                     Автострада – 24.12-24.20.

  • м-т № 15 – пл. Свободы – 23.21-23.21; 24.21-24.22; 1.22-1.23; 23-2.24 (в депо);

                     Шевченк. жмс. – 23.51- 23.54; 24.51-24.55; 1.52-1.56.

  • м-т № 16 – Павло-Кичкас – 23.07-23.20; 24.56-24.59; 2.32-3.31;

                     ул. Школьная – 22.25; 24.04-24.13; 1.42-1.50.

 

Тролейбус:

  • м-т № 3 – ул. Песчаная – 22.44-22.53; 2.14-3.00;

                    Южный м-н – 23.58-24.01 (Вок.2); 1.05-1.10.

  • м-т № 8 – Сим. шосе –  08-23.45; 2.06-2.06 (в парк);

                    Зап. кабель – 21.36-22.00; 24.54-1.00.

  • м-т № 11 – Армат.з-д – 24.12-24.16; 2.37-3.30.
  • м-т № 14 – Сим.шосе – 22.35; 24.31-24.35; 2.31 (в парк).

                     Набережная – 23.30-23.35; 1.30-1.35.

Автобус:

  • м-т № 17 – 40-лет Победы – 22.42-22.45; 1.45 (в парк);

                     Армат. з-д – 24.02-24.30.

  • м-т № 18 – Бород.м-н – 21.18-21.40; 24.05-24.08;

                     Южный м-н – 22.43-23.00; 1.11-1.20 (в парк).

  • м-т № 29 – Южный м-н – 22.09-22.12; 24.40-24.43;

                     ул. Глазунова/ул.Историческая – 23.24-23.30; 1.55 (в парк).

  • м-т № 39 – Никопольский поворот - 22.45-23.02; 1.29-1.32 (в парк);

                     Вокзал 2 – 21.29-21.34; 24.15-24.18.

  • м-т № 59 – Чумаченко – 21.55-22.00; 23.46-24.10; 1.56 (в парк);

                      Набережная – 22.51-22.55; 1.01-1.05.

  • м-т № 72 – Пархоменка – 22.57-23.10; 1.40 (в парк);

                     Бород. р-к – 24.20-24.30.

Поділитися цією інформацією у соціальних мережах

База відпочинку

  • База відпочинку «Південна»
    База відпочинку «Південна» підприємства «Запоріжелектротранс»
    Детальніше...

Контакти

69095, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2

диспетчер (цілодобово)

+38 (061) 787 64 94

управління (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 96

відділ кадрів (7:30 - 16:30)

+38 (061) 787 64 20

zet.zp.ua@gmail.com